19 Oktober 2010.



I förmiddags mötte jag upp Malin på stationen, sen åkte vi till Linköping.
Sprang omkring i de flesta affärerna i ett försök att inte behöva vara ute i regnet.
Mina planer var från början att köpa min vanliga lotion på Bodyshop, men eftersom runt 130kr svider en del försökte vi hitta alternativ. Vi gick in på Yves Rocher och jag hittade riktig härlig lotion och duschcreme, jag fick dessutom båda för 99kr. Så jag fick även med mig ett par härliga Uggs hem. Vi åt lunch på Butterfly och eftersom vi båda hamnade i total matkoma gick vi inte i så många fler affärer efter det utan åkte till Mjölby igen. Vi gick ut och gick med Astrid och sen åkte vi och handlade med Tobias som sen bjöd oss på raggmunk. Nu blir det en lugn kväll framför tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0