13 Oktober 2010



Slutade jobba vid 09.30 i morse, hade sovit många timmar på jobbet så jag tog med mig Ullis och åkte in till Linköping. Besökte Biltema helt utan manligt sällskap, men lyckades ändå få med mig det jag skulle ha. Tog vändan på Ikano och jag köpte underkläder, strumpor, örhängen, hårfärg och lite andra basgrejer. Klarade även av bedriften att göra IKEA på FEM (!!) minuter. Köpte en hylla till Tobias och några ljus som vanligt.

När jag kom hem träffade jag Tobias en snabbis innan han åkte till jobbet. Han jobbar eftermiddag den här veckan, dvs 15-00. När jag blev ensam passade jag på att färga håret, det blev kanon. Sen åt jag middag och gick ut och gick med Astrid. Sen har det inte blivit så mycket mer gjort, känner mig inte riktigt kry. Är snorig och har återkommande huvudvärk.

Nu kryper jag ner i soffan under filten med Astrid och tittar på tv resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0