Jobb.

Vaknade av lustiga ljud i morse, klockan kan inte ha varit många minuter över sex. Sur och yrvaken gav jag mig upp för att få tyst på det. Då får jag se Tobias sittande i vardagsrummet och lyssna på musik. Jag vrålade åt honom att stänga av och gick och la mig igen. Kul att någon av oss är morgonpigg.
När klockan ringde vid halv åtta var jag fortfarande trött. Släpade mig ut med Astrid i halvvaket tillstånd och fick se att det faktiskt var riktigt fint väder ute. Då blev jag på bättre humör.

Idag har det varit P-möte, skönt att få gå från jobbet en liten stund. Men jag vet inte om det här var bättre. Fick i alla fall reda på att jag fått min semester beviljad. Vecka 30-33, det vill säga hela Augusti!
Har också fått ändrade arbetstider. Nu jobbar jag 09.30-09.30. Perfekt för mig som hatar morgnar.

Nu har jag precis fått i mig lite mat och två panodil. Jobbigt med möte. Nu ska jag bara se till att överleva resterande timmar på det här dygnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0