Dom senaste dagarna.

I Lördags efter att jag slutat jobbet cyklade jag hem och gjorde en jordgubbstårta. Mattias och Tommy kom förbi och fikade och jag åkte bort till Ullis som jobbade och lämnade en bit till henne. På eftermiddagen åkte Tobias och jag till Kisa. Först tittade vi på Viktoria och Daniels bröllop tillsammans med mamma och Tommy och sen kom även Therese. Vi grillade och hade en trevlig kväll tillsammans.

Igår förmiddag satt jag ute på balkongen i solen med Ullis. På eftermiddagen åkte Tobias, Ullis, Mattias och jag in till Linköping och mötte upp Jennifer och Henke. Först åt vi middag på Ghingis och sen gick vi upp till Pitchers uteservering och satt där och pratade och drack några drinkar. Det var verkligen en supertrevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0