17 Juni

Idag har Tobias och jag haft en heldag tillsammans.
I morse åkte vi till Norrköping och kollade in det nya köpcentret i Hageby. Det fick verkligen mycket väl godkänt. Det var fräsht, ljust och snyggt. Dessutom var alla i affärerna otroligt trevliga vilket man inte är van vid. Det kändes lite som att gå omkring på en flygplats utomlands.

Jag köpte mig ett par skor, en sjal, ett par örhängen och ett armband. Sen passade jag på att ta en drop in tid och klippte mig. Under tiden gick Tobias omkring själv och tittade i lite affärer.

När vi kom hem satte vi oss på balkongen och andades ut en stund. Du plockar Tobias fram en stort paket och jag blev helt paff. Jag öppnade och där i låg en otroligt fin väska från Guess. Jag blev så förvånad och jag fick tårar i ögonen. Tack så otroligt mycket Tobias! <3

Nu ska jag ställa mig och skrapa färskpotatis, sen ska vi sätta oss ute på balkongen och äta middag. Astrid har gått och lagt sig, hon är helt slut efter vattenkrigen hon, jag och husse hade för en stund sen uppe på kullen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0