16 Juni

I förmiddags gick jag upp till Ullis och höll henne sällskap under tiden hon tvättade. Mattias kom och hämtade upp oss i cadillacen och vi åkte tillsammans in till Linköping. Det blev mat på kebabbaren och sen inhandlade jag en väska, skor och nya solglasögon. Planerna var från början att Ullis och jag skulle till Vadstena ikväll, men under dagen ändrade vi oss och bestämde att vi skulle gå till Gästisparken och se Magnus Bäcklund. På vägen hem från Linköping bestämde vi oss för att grilla och när vi hade gjort det var vi helt slut och orkade inte gör nått. Istället tog vi ett glas vin och tänkte att vi skulle testa min nya vattenpipa. Men våran tur trogen fick vi aldrig igång den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0