15 Juni

I Torsdags gjorde jag räkmackor och på kvällen fick jag besök av Ullis, Johanna, Mats och Mattias. Vi tittade på tv och hade en trevlig kväll.

I Fredags var Tobias och jag och tittade på Emelis student. Spöregn och svinkallt var det, men hon var glad ändå. Mamma lyckades låsa in bilnycklarna i bilen så Tobias fick köra ner henne till Kisa så hon kunde hämta extranyckeln. Under tiden dom var iväg åt Tommy, jag och Julia på Subway. På kvällen var jag på bug run, det var inte så mycket fart på det pga det dåliga vädret.

I Lördags morse hämtade vi upp Emeli och Erik i Lkpg och åkte till Kisa för Emelis studentskiva. Vi jobbade som dårar med att få upp partytältet i blåsten, men sen var det ändå för kallt för att sitta ute. På kvällen gick jag tillsammans med mamma och Tommy till Kisaparken för att se Björn Rosenström. Var inte så mycket folk och tur var det, fyra strömavbrott in i spelningen fick dom ställa in.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0