Ullis födelsedag.



Smörgåstårta och tårta, en massa släktingar, småbarn överallt. Precis som det ska vara. När släktingarna gått hem drack vi vin, sjöng singstar och packade ner Ullis liv i kartonger.

Idag vaknade vi tidigt, Ullis hade ett nervöst sammanbrott som höll i sig hela morgonen. Men vi lyckades packa in en del grejer i min bil. Vi åkte till City Gross för att inhandla saker att fylla hennes tomma kyl med.

Nu har jag varit hemma en sväng och ringde lite viktiga samtal till banken och jobbet. Har också varit nere på Vårdcentralen för att få ett sjukintyg. Har försökt ringa dom, men dom svarar ju aldrig. Fick i alla fall mitt intyg skrivet, men det fanns ingen läkare som hade tid att skriva på det så jag ska hämta det nästa vecka på tisdag.

Nu ska jag snart gå bort till Ullis igen och se hur det går för henne. Sen ska jag hem och äta middag med Tobias och titta på film. En lugn kväll med andra ord, det kan jag behöva. I morgon är det jobbdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0