Trevlig kväll igår.



Gick och hämtade Johanna på stationen i Mjölby på kvällen. Vi fick ta en sväng förbi ica, dom har ju inte riktigt lösgodis i London så det fixade vi. Sen gick vi hem till Ullis och pratade och lyssnade på musik. Jag var hemma ganska tidigt, någon gång efter 22. Nu kommer dom snart ner hit och hämtar upp mig, Ullis ska visa Johanna runt i Mjölby. Jag skulle ändå gå ut och gå så jag kunde ju lika gärna följa med dom. Efter det ska jag hem och dammsuga och tvätta golven, sen är det äntligen fördigstädat för den här gången!

Kommentarer
Postat av: Fisk

Det är så skönt att ha en flickvän som inte är på en hela tiden, som kan ta egna initiativ! Så härligt att vara ihop med dig sara! :D

2010-01-20 @ 12:50:33
URL: http://fiskvarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0