Min födelsedag.

Grattis till mig som fyller 21 år idag och tack för alla fina gratulationer.
I morse gjorde Tobias äggsmörgåsar som jag kunde ha på jobbet, sen körde han mig dit. När jag och min brukare åt frukost tillsammans med hennes syster sjöng dom för mig. Sen har jag fått fina sms, telefonsamtal och kommentarer på facebook hela dagen. Så lite firad har jag blivit fast jag jobbar.

Ska passa på och vara lite kärring-tjurig här också. Hur i helvete skottar Mjölby kommun?!
Skulle ta mig över ett övergångsställe förut idag, med rullstol. Det tog tvärstopp och hon halkade ur. Som tur var kom en dam från andra hållet och fångade upp min brukare, så allt löste sig väldigt fort. Ingen slog sig men vi blev väldigt rädda. Damen hjälpte mig att nästan bära över rullstolen som inte kunde rulla. Den människor borde ha dagens ros! För att komma hem igen fick vi gå en annan väg runt hela stan. Ska det verkligen behöva vara så?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0