Luften gick ur..



Ullis och Johanna var här och hämtade upp mig på förmiddagen. Vi gick till Kvarnen, jag var nere på Kicks och köpte ansiktsmask. Sen gick vi upp till Hon&Han och jag bokade klipp och färgning till den 3 Februari.

När vi kom hem blev det lunch, sen satte jag igång med dammsugningen och tvättade golven. Blir galen på att elen går hela tiden! I vanliga fall brukar det hjälpa att stänga av radion när man dammsugar. Men idag fick jag stänga av allt i hela lägenheten, bra det går när man inte ser något då..

Nu är jag helt slut, så nu ska jag ta det lugnt. Ta en dusch om jag tar mig upp ur soffan. Ikväll ska jag ha lite minispa med fotbad och ansiktsmask, gud så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0