Ge mig party mood någon?



Drack ett glas vin under tiden jag lagade mat.
Efter maten blev jag helt slut och gick och la mig. Hjälp, börjar jag bli gammal?
Var är Ullis när jag behöver henne? Jo, på en buss från Göteborg.

Ser verkligen fram imot hennes inflyttningsfest den 15:onde.
Glöm för tusan inte det datumet mina vänner för då smäller det!

Funderar på om jag ska skrapa ihop till extensions tills dess.
Det ska bli av, men frågan är när? Och frågan är om jag har råd just nu.
Kanske något att önska sig i födelsedagspresent?
Fyller ju 21 den 17 Januari host host ;)
När det än bli kommer det bli snyggt som tusan, jag älskar verkligen att vara svarthårig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0