Fullspäckad dag

På förmiddagen var vi hemma hos Ullis och blev bjudna på lunch. Pankakor blev det.
Sen åkte vi in till Linköping, Tobias åkte till US (berättar mer senare) och under tiden gjorde jag lite ärenden. Först var jag inne på Viking Tattoo och visade upp min tatuering som jag ska göra om lite. Han var otrevligt och inte så hjälpsam. Istället gick vi till Mad Cat, och det var det annat. Killen där var väldigt trevlig och han skissade av min nuvarande tatuering. Jag ska komma tillbaka i slutet av nästa vecka och titta på skisser.
Efter det gick vi ut till Valla-rondellen och åt varsin cheeseburgare. Efter det gick vi in till stan igen. Så idag har vi verkligen fått motion!

Till varför Tobias varit på US.
Tobias har känt sig yr och illamående sen en vecka tillbaka. Igår var han på vårdcentralen, dom sa att han hade synrubbningar. Dom skickade honom till lasarettet i motala. Dom kunde inte hjälpa honom där utan skickade honom till Linköping idag. Dom kunde inte riktigt säga vad det var, men antagligen är det en rubbning i signalerna från hjärnan som kan bero på allt från stress till igenting. Det här behöver inte vara permanent utan kan försvinna. Men har han inte blivit bättre om en vecka ska han tillbaka till Linköping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0