Dag med Emeli, Julia och Gabbe.

I morse blev det att ta ersättningsbuss in till Lkpg igen.
Mötte upp Emeli och Julia på stationen, sen tog vi buss till Mad Cat. Dom hade inte gjort klart min skiss än, så det blir att åka tillbaka i slutet av nästan vecka. Vi gick på stan och sen åt vi mat på Subway, Julias val. Gabbe kom och mötte upp oss och sen gick Gabbe, Julia och jag på Bio. Vi tittade på Prinsessan och Grodan, lite seg i början men det var en riktigt kul film. Efter filmen hämtade Tobias oss på stationen, körde hem dom andra och sen åkte vi hem.

Fynd från idag, smyckeshållare och stor temugg från Indiska.
Sen har jag också fått upp kakeldekoren jag köpte igår.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0