Mjölby runt.



Jag är en riktig Svensson-handlare. För mig är det ICA, Konsum eller Hemköp som gäller. Men idag tog Ullis och jag en sväng för att vidga våra vyer. Först gick vi ut till Netto och där fans ju faktiskt helt vanliga varor, fast ett par öre billigare. Vi gick vidare till Lidl, det var inte riktigt lika trevligt. En massa saker man inte hade någon aning om vad det var. När vi var på väg hem hittade vi en affär som heter Phuthai Market på Kanikegatan. Jag köpte färdiga nudlar, bilden till vänster. När vi gick förbi Nyfiken hade dom fått ut en skylt där det stod att dom sålde Bosses-glass. Vi gick in för att titta och jodå, det hade dom. Så det fick bli en bägare med det också innan vi tog oss hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0