Heldag i Lkpg.



I morse åkte Ullis, Tobias och jag in till Linköping. Vi började med att gå in på OnOff och titta ut en bänkdiskmaskin åt Ullis. Det blev en svart - självklart! Men när vi kom till Krauta för att köpa tillbehör öppnade Tobias av en slump förpackningen, och diskamaskinen var vit. Vi hade fått fel maskin.. Så det var bara att åka tillbaka till OnOff igen. För besväret fick Ullis i alla fall maskinen lite billigare. Efter det kände vi att vi behövde lite ny energi, så vi åt lunch på Chili. Sen tog vi en vända på IKEA, där var vi inte ensamma. Jag köpte lite grejer till balkongen och förvaring till min garderob.

Nu har Tobias och jag varit hemma och vilat ett tag. Så nu är vi pigga och glada igen och ska upp till Ullis och bli bjudna på middag. Sen blir kvällen lugn eftersom jag jobbar i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0