fest hos Danne och Sandra.

Tyvärr har jag bara bilder på mobil pga att min lilla smidiga kamera bara laddar ur batterierna hela tiden.

Men det blev verkligen en höjdarkväll igår med så många trevliga människor. Fick träffa Sandras bror som precis kommit hem från Tanzania efter att ha åkt dit med skolan, han går fordon. Var verkligen intressant att höra honom berätta om det, vilken upplevelse! Vi satt först hemma hos Danne och Sandra och sen gick vi ner till Newport som för ovanlighetens skull var full med folk. Så det blev riktigt roligt där nere också. Sen gick vi hem igen och jag stannade på efterfesten en stund innan jag gick hem och somnade som en stock.

Tack Danne och Sandra för den trevliga kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0