En lunch i solen och nya gardiner.



Fikan med Hanna blev inställd i sista sekund, men jag gick ändå ner till centrum. Jag tänkte att någon stöter man säkert på, det visade sig att jag hade rätt. Mattias och jag åt lunch tillsammans på Nyfiken och när vi satt där träffade jag Helena och Stina-fina.

Gick en sväng på Kvarnen och fick med mig Mattias in på Hemtex fast jag sa att han fick gå om han ville. Jag fick hjälp att välja ut ett par riktigt våriga gardiner. Sen skildes vi åt och jag gick och handlade på Ica och sen gick jag hem. Nu har jag satt upp dom nya gardinerna och ändrat lite färger i vardagsrummet.

Skulle ha gått ut och gått med Ullis ikväll, men hon fick reda på att istället fär att sluta 18.00 blir hon kvar till i morgon bitti. Jag tycker verkligen synd om henne.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad fint det blev !



Kan man få se en lite närmare bild på gardinerna ?

2010-04-15 @ 11:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0