En lugn dag hemma.



Skulle ha ätit lunch med Ullis på Nyfiken idag, men det strulade till sig för henne på jobbet så hon fick jobba ett annat pass. Jag tog det istället lugnt hemma. Jag tittade på "revolutionary road" och strök tvätten, sen städade jag lite mera av bara farten. Astrid fick sig ett bad också, så jag är ju inte direkt någon favorit just nu. När Tobias kom hem från jobbet åkte vi och handlade tillsammans med Sandra, sen gjorde vi en god wook. Nu har jag duschat och ska ha en lugn kväll framför tv:n med ett fruktfat.

I morgon är det jobb igen, och från och med i morgon får vi inte ha med oss datorn längre. Det är inte våran brukare som klagat och inte någon på kontoret. Men det finns en person som är aningen problematisk om man säger så. Kommer bli jobbigt att ta sig igenom dagen utan, men jag har med mig en bok och hoppas på att klara det utan att bli galen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0