Uppdatering.

Jag börjar med att säga välkommen till min nya blogg!

Efter att ha bloggat på samma blogg i tre år nu blev jag tvungen att stänga ner den pga tråkiga omständigheter.
För att ni ska komma ikapp ska jag ge er en uppdatering av vem jag är, så att ni sen lätt kan hänga med här i min nya blogg.

2006 startade jag min förra blogg. Jag bodde då hemma hos mina föräldrar i Kisa och ett intresse för fotografering hade precis börjat växa. Min pojkvän Tobias studerade i Eksjö och bodde hemma hos mig i helgerna. Jag gick Estetiska programmet, Bild och form på Anders Ljungstedts gymnasium i Linköping. Sommaren 2007 flyttade Tobias och jag ihop i en tvåa i Berga-Linköping. Tobias började jobba som svetsare. 2008 kom Astrid in i bilden, matte och husses ögonsten - våran Cavalier King Charles Spaniel. Under julen det året förlovade vi oss. I Januari 2009 köpte vi en lägenhet tillsammans i Mjölby, en trea som vi renoverade själva. Tobias förlorade sitt jobb och blev arbetslös men vi hade tur, jag fick efter nästan ett år som arbetslös efter studenten äntligen jobb. Jag började jobba som vårdare i Mjölby och trivdes väldigt bra. På hösten fick jag en provanställning som Personlig assistent. Vi skaffade ett akvarium. Sent på året ringde dom från Tobias gamla jobb och ville ha honom tillbaka, vi vet än inte hur länge det blir. Och, här är vi idag och jag hoppas att ni är intresserade av att höra fortsättningen.

Här kommer lite bilder:
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0