Sammanfattning 2009

Varje år gör jag en sammanfattning i bilder av året som gått.
Här har ni årets bilder:

I Januari flyttade vi till Mjölby



Min födelsedag firade vi i Linköping med middag, bio och övernattning på frimurarhotellet.


Jag gick på systemet för första gången!


En av de sista dagarna tillsammans med Bass      R.I.P


Många roliga fester har det blivit med den här bruden under året


Tradition - Första grillningen hos Tommy


Vår, Tobias och jag vid Västra Hargsjön


Jag var blond


Vi var och tittade på Tommy och Malins bal


Tobias fick i ordning på sin älskade Ford Sierra


Vi var på Ölands djurpark


Bergs slussar


Kräftskivan


Ullis och jag var i Turkiet en vecka


Astrid i Vadstena


Akvariet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0