Juligt fredagsmys

Dagen började med en gosig Astrid, ni anar inte hur svårt det är att ta sig ur sängen när hon är sådär. Jag tog mig sakta sen säkert ur sängen och tog med henne ut. Regningt och tråkigt var det, så det blev en kort sväng. När vi kom in satte jag igång med köttbullssmeten och sen blev det stekning. Tobias kom hem från jobbet och snodde några köttbullar, sen somnade han med Astrid inne i sovrummet. Dom är för söta när dom snarkar ihop dom där två.

Vi åkte till Karlssons när Tobias vaknade till och köpte plastbackar till garderoben. Vi griljerade en liten skinka. Sen åt vi en massa julgott, köttbullemacka med skinka och rödbetssallad, tomtegröt, kokt ägg och sill.

Nu ska vi mysa ner oss i soffan här, för ikväll ska vi titta på Idolfinalen. Erik är den jag tycker är bäst, men frågan är om jag verkligen vill att han vinner. Hoppas dom inte tvingar honom att göra en popskiva.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0